Give Me Some Ideas

Looking for a specific video? Request it in this forum.
Post Reply
User avatar
realNotAverage
Posts: 31
Joined: 27 Jul 2019, 23:18
Gender: Female - Female
Contact:

Give Me Some Ideas

Post by realNotAverage » 08 Aug 2019, 02:46

Hey, all
I am looking for your feedback on burp video Ideas.

Tell me what you want to see, and I will try and make it happen :)

Also please Subscribe to my Channel I will be eternally grateful :)
Sub Here> https://www.youtube.com/user/Lurpticon

Thank you
Love NYAT-G

User avatar
Shadowboxer999
Posts: 190
Joined: 09 May 2015, 05:41
Gender: Male - Male

Re: Give Me Some Ideas

Post by Shadowboxer999 » 08 Aug 2019, 03:34

- diet coke and mentos challenge is always an interesting one
- 2L coca cola challenge

- im not sure if your friend sucks in air to burp, but an old content creator posted a video where she'd suck in air to burp, then suck in even more to make these massive ones (link below)

https://www.youtube.com/watch?v=9lr35f5FZ08

hopefully this gets the ball rolling for you a little bit,

cheers :D

User avatar
realNotAverage
Posts: 31
Joined: 27 Jul 2019, 23:18
Gender: Female - Female
Contact:

Re: Give Me Some Ideas

Post by realNotAverage » 08 Aug 2019, 03:51

Shadowboxer999 wrote:
08 Aug 2019, 03:34
- diet coke and mentos challenge is always an interesting one
- 2L coca cola challenge

- im not sure if your friend sucks in air to burp, but an old content creator posted a video where she'd suck in air to burp, then suck in even more to make these massive ones (link below)

https://www.youtube.com/watch?v=9lr35f5FZ08

hopefully this gets the ball rolling for you a little bit,

cheers :D
GOD DAMN!!! lol

User avatar
BurpLearnerRedux
Posts: 300
Joined: 07 Feb 2019, 16:57
Gender: Male - Male

Re: Give Me Some Ideas

Post by BurpLearnerRedux » 08 Aug 2019, 04:04

I like the above ideas a lot! However, I'm thinking it would be hilarious for your friend to do more belching in public! I think I said as much on the last video where she belched some months ago haha. Just sensing other people's awkwardness would be great. :))

User avatar
BurpLearnerRedux
Posts: 300
Joined: 07 Feb 2019, 16:57
Gender: Male - Male

Re: Give Me Some Ideas

Post by BurpLearnerRedux » 08 Aug 2019, 04:06

realNotAverage wrote:
08 Aug 2019, 03:51
Shadowboxer999 wrote:
08 Aug 2019, 03:34
- diet coke and mentos challenge is always an interesting one
- 2L coca cola challenge

- im not sure if your friend sucks in air to burp, but an old content creator posted a video where she'd suck in air to burp, then suck in even more to make these massive ones (link below)

https://www.youtube.com/watch?v=9lr35f5FZ08

hopefully this gets the ball rolling for you a little bit,

cheers :D
GOD DAMN!!! lol
Yep, the belcher in the aforementioned video was a complete BEAST. That's probably the most-viewed belching video of all time.


User avatar
Shadowboxer999
Posts: 190
Joined: 09 May 2015, 05:41
Gender: Male - Male

Re: Give Me Some Ideas

Post by Shadowboxer999 » 08 Aug 2019, 06:25

https://www.youtube.com/watch?v=rN7-_wHa4dE

heres an example of that 2 liter no burp challenge, burps are timestamped in the comments.

User avatar
pu_sh_it
Posts: 1452
Joined: 10 Jul 2009, 21:35
Gender: Male - Male

Re: Give Me Some Ideas

Post by pu_sh_it » 12 Aug 2019, 05:58

Banana and sprite adventures would be fun, too! (don't puke lol)
My avatar: Mistress Rouge is a champion, and you're going to hear her roar!

Guys, when you're responding to a post directly above your's, can you please quote like "^" rather than directly quoting the entire thing? Looks much nicer and tidier, thanks :)

meev
Posts: 32
Joined: 24 Dec 2017, 23:13
Gender: Male - Male

Re: Give Me Some Ideas

Post by meev » 13 Aug 2019, 16:20

Ooh theres no question. Burp in face/blow a burp video

Post Reply